Waktu Berbuka & Imsak Negeri Kelantan

Saturday 13 August 2011

'Red Wave' Pasir Puteh tempoh hari..


 Waktu Hujan

                                                                 
Kunjungan hadirin sekitar 20 ribu lebih dengan memakai baju serba merah bagi menyambut kehadiran PM di sekolah rendah sri aman,Pasir Puteh  pada 2 julai 2011,benar2 telah membakar semangat laskar sndiri yg turut berada di tempat tersebut. Kehadiran yg ramai ini seolah2 memberi mesej kpd phk pembangkang bahawa rakyat tempatan begitu menyokong penuh kepimpinan kerajaan di bawah PM kita dan jelas di sini..rakyat mahukan PERUBAHAN di lakukan di Pasir Puteh...
                        

Rakyat Pasir Puteh mengambil peluang bertemu dan bersalaman dgn PM

Antara Pemimpin Yang Hadir


Ekoran dari kejayaan perhimpunan PM bersama rakyat itu, pelbagai tohmahan yg buruk telah dilemparkan oleh pembangkang, mereka mendakwa kehadiran yg ramai itu adalah hanya sandiwara semata2 dan ada di kalangan mereka 'dipaksa' menghadirkan diri ke majlis tersebut sedangkan apa yg jelas laskar sendiri lihat, semua hadirin yg hadir melakar senyuman yg indah di riak wajah mereka dan mereka2 ini yg terdiri dr kalangan muda,tua berebut-rebut untuk bersalaman dgn pemimpin2 yg hadir pada hari itu.

             Lihatlah semangat warga emas ini,.semangatnya hebat ..perlu dicontohi semangat ini di kalangan orang2 muda..

Apa yg jelas, kesan dari aura gelombang merah ini sedikit sebanyak telah menhadirkan kegusaran di hati pihak pembangkang lalu tohmahan2 yg tdk berasas cuba dilemparkan bagi meredakan perasaan kurang enak di pemikiran mereka. Yang paling penting, sekiranya pemilihan calon yg bersesuaian serta pengurusan jentera parti yg sempurna pada PRU 13 nanti,,adalah tidak mustahil untuk BN mencapai kemenangan di pasir puteh..Insya'allah..

No comments:

Post a Comment