Waktu Berbuka & Imsak Negeri Kelantan

Saturday 13 August 2011

tahniah KERAJAAN negeri KELANTAN,Terima Kasih,Syukran..hadiah utk pminat bolasepak kelantan..





Demo semua nampak tak beberapa keping gambar yang kawe letakkan diatas tuh..?.Gambar-gambar tersebut menunjukkan salah satu pembangunan YANG SIAL dan kini amat rancak dijalankan oleh Pihak Pentadbiran Kerajaan Kelantan untuk dihadiahkan kepada kami sebagai rakyat yang sayangkan pada mereka.

Gambar menunjukkan bagaimana Pondok Parking bermeter mula dibina DISEMUA PENJURU DAN PINTU MASUK untuk memasuki Perkarangan Stadium Sultan Mohamad Ke-IV.

Nampak gayanya,Kepada Seluruh Rakyat Dan Penyokong Setia The Red Warriors,kami akan DIWAJIBKAN untuk mengambil resit dan membuat bayaran YANG setimpal apabila habisnya sesebuah Perlawanan yang berlangsung dalam Stadium tersebut.Mungkin ulamak dan ostad Kelantan beranggapan mereka kini lebih menjaga KEBAJIKAN kepada rakyat dengan caranya yang begitu.

Adakah dengan Kebangkitan Gelombang The Red Warriors,MAKA peluang niaga mula difikirkan oleh mereka?.Yea lah,umum udah mengetahui bahawa setiap kali perlawanan yang berlangsung,maka tiada ruang yang dibenarkan kosong,dan ianya sentiasa dipenuhi dengan ribuan penyokong.Sememangnya,semangat bola dan budaya sukan mula melanda rakyat Kelantan.

Selain gagal menyediakan peluang kerja kepada golongan muda,kini Pentadbiran Tok Ghuru semakin berniat mahu mencekik darah mereka.Coba demo bayangkan dengan tiada sebarang kerja yang tetap kepada golongan ini yang mereka sediakan,MAKA untuk menyaksikan sesebuah perlawanan mereka terpaksa membelanjakan HARGA PARKING yang hampir,dan sama harga untuk SATU TIKET PERLAWANAN.Ini kes nanya dan tidak berhati perut namanya.

Setiap pagi Jumaat dalam ceramah mereka yang berlangsung diperkarangan Kedai Jaafar Rawas,ini Ulamak sentiasa melaungkan Pentadbiran Cara Islam yang tiasa menjaga Kebajikan kepada seluruh rakyat.KEBAJIKAN KEPALA OTAK DIA KALAU RAKYAT MISKIN TERUS DITINDAS,DAN DIPIJAK.

Andaikata benci dan cemburu pada kehebatan Pengurusan KAFA bersama Tan Sri Anwar sekalipun,bukan begini caranya.Atas Dasar Semangat Bola,KEPADA SEMUA GOLONGAN MUDA,JOOOMMM...KITA BERSIH-kan ITU PONDOK.Ada berani...???.Hehehehehehehe......

No comments:

Post a Comment